Marketing mentorprogram

Írónak lenni csodálatos élmény, de ahhoz, hogy sikeres legyél sok más tényező is szükségeltetik hozzá. Ilyen például, hogy kitartó légy, leleményes és hosszú távra gondolkozz. A legtöbb szerző úgy gondolja, hogy az ő feladata lezárult azzal, ha a kéziratát leadta a kiadójának, elvégre az író ír, a szerkesztő szerkeszt, a kiadó kiad, a terjesztő terjeszt, a marketing pedig elad. Kiábrándító leszek. A marketing nem működik az író nélkül. A mai világban a frissen megjelenő könyvek rengetegében nehéz kitűnni a tömegből, ahhoz, hogy ez sikerüljön és fel kell tudnod hívni a figyelmet a könyvedre.

Ez a küzdelmes munka inspirált arra, hogy létrehozzuk az Eleven Kiadót. Sokat gondoltam arra, mennyivel könnyebb és gyorsabb egy olyan felfelé ívelő írói karrier, amelynél ott áll mellettünk egy tapasztalt ember, fogja a kezünket, biztat minket és tanácsokkal lát el, ha elbizonytalanodnánk vagy kibillennénk az egyensúlyból. És ha már könyv is lett a kéziratból, akkor mégis „csak” el kellene adni. Tudom, hogy mindenkinek drága az ideje, és nem hitegetek senkit azzal, hogy majd én többet adok, mint amennyi a rendelkezésére áll, de abban segíthetek, hogy a meglévőt sokkal hatékonyabban használja ki.

Ha benned is hasonló gondolatok fogalmazódnak meg, esetleg elvesztél a marketing útvesztőjében, keress bátran:

annelgreenvilaga@gmail.com